tirsdag den 30. september 2008

Jamen hvad sker der..

..for min blog? Den er jo nærmest livløs. Kunstigt åndedræt er vist ikke nok - og jeg har endda et førstehjælpeskursus. Ikke at jeg kan huske så meget af det, jo det sku da lige være brandsslukningsøvelserne, jeg er jo vokset op i et træhus med brændeovn, så man har jo en vis respekt... Ikke at det hjælper at lægge låg på bloggen - eller måske er det i virkeligheden det der er sket??

Hvis der stadig er lidt mening med det hele, skulle bloggen jo gerne være opdateret lidt mere, end min trappevask. Lige nu fører bloggen på point, for jeg skulle have haft vasket trapper mindst tre gange mere denne måned, så den lille matematiker ved straks, at jeg kun har vasket en sølle gang... Ikke pænt gjort, og nu er det sidste dag i denne omgang, og jeg sidder foran computeren for at skrive opgave og ikke alt muligt andet pjat som facebook og andre web 2.0 ting. Jeg burde ikke koncentrerer mig om andet end velfærdsbibliotekerne i 1960'erne - hvilket jo også er meget spændende, men dog også svært lige at få hoved og hale i. Nå, snart er det fag forbi og webben kalder. Den kalder godt nok på engelsk, det er jeg meget spændt på hvordan skal gå.

Ikke desto mindre må jeg tilbage til kulturpolitikken, og fedte lidt rundt i finkulturelle skjulte tiltag i indretningen af f.eks. Horsens Centralbibliotek i 1960!

1 kommentar:

egebloggen sagde ...

Som sædvanlig klarede du dig godt -
tillykke! og tak for sidst - det var hyggeligt.