lørdag den 3. januar 2009

Hurra

Så blev den færdig, -eller den bliver i hvert fald ikke anderledes :-)
Hold da op, det holdt hårdt, og - er jeg bange for - er vist ikke det mest intelligente jeg har præsteret. Men den er færdig, jeg har ferie og allerede lidt mindre skoletræt...

Selvom mit datagrundlag ikke blev så stort som jeg havde håbet, er jeg meget glad for de 30 svar jeg fik. Jeg har analyseret i alle ender, og kan med sikkerhed sige, at jeg ikke kan sige så meget med sikkerhed, pga. materialets størrelse :-)

Men jeg har nu alligevel brugt de svar jeg fik, godt og grundigt. Det har været en stor hjælp, og det er med til at gøre min opgave mere levende, at jeg faktisk har svar og udtalelser fra rigtig mennesker.


Nu er jeg bare så glad for at den er printet og klar til aflevering på mandag. Og, jeg holder snuden for mig selv, så jeg ikke finder alle de fejl der slår mig ud igen. Nu vil jeg bare nyde "jule"-ferien, og prøve at lade være med at tænke på, hvad vi skal skrive i vores bacheloropgave.

Kilde: Oliver Widder This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.0 License.

Ingen kommentarer: