onsdag den 17. december 2008

Opgave - fortsat

Uhh, spørgeskemaundersøgelse lige op til jul - ja ja jeg ved det er modigt, og jeg fik da også flest besvarelser den første dag. Synes nu alligevel besvarelsesprocenten er meget lav - kun 25 - vil jo gerne have så mange svar som muligt, selvom det selvfølgelig giver mere arbejde ;-)
Ellers kan man vel ikke sige det går fremad, men lidt har jeg da skrevet. Desværre er det kun indledning, og da den allerede fylder 3½ side er jeg lidt på den ... opgave må højst fylde 4500 ord! Åh ja, sikken et dilemma - når man så endelig kommer igang med at skrive, så er det også galt Ü
Nå, men jeg håber jeg kan få tiden til at slå til, selvom december altså ikke er den fede måned at skrive i. Mangler stadig at læse en masse, samt genlæse - og har vel egentlig heller ikke helt styr på min vinkel...
Hvad jeg ønsker mig i julegave? At jeg får skrevet en god opgave!!!

Ingen kommentarer: