onsdag den 10. december 2008

Eksamensopgave i web 2.0

Så er mit spørgeskema sendt ud til ca. 100 kollegaer i Helsingør Kommunes Biblioteker. Så er det bare at krydse fingre for, at så mange som muligt tager sig tid til at besvare mine spørgsmål om kurset 23 ting. Det ligger jo lidt tilbage i tiden, men jeg håber alligevel at få en høj svarprocent tilbage, og forhåbentlig i løbet af de næste dage. At skrive opgave i december er noget rod - både fordi der kommer en del arrangementer, men også fordi tidsfaktoren er imod en, når man som jeg synes det er mest interessant at høre hvad folk i den virkelige verden synes, tænker og tror.
Og selvom jeg selvfølgelig er startet for længe siden, er der alligevel en hvis rækkefølge i sådan en opgave. Jeg har prøvet at være omhyggelig med spørgsmålene og skulle naturligvis også indhente tilladelse til at gennemføre undersøgelsen. Ting tager tid - og jeg håber bare ikke alle er gået på juleferie.
Jeg vil prøve at holde tråd i opgaven her på bloggen :-)

Ingen kommentarer: