lørdag den 29. november 2008

Opgave eller opgive, en vokalforskydning

Det er ikke nemt, synes godt nok også jeg arbejder en del osv, men har nu absolut holdt helt fri HELE dagen og synes faktisk ikke jeg har lavet noget fornuftift OVERHOVEDET... Det er nok sundt ville nogen sige, men sådan fungerer det altså ikke inde i mit hoved.
Og det er jo ikke fordi jeg har kedet mig, i går kom min svigerinde og hendes datter, og efter at have trævlet Helsingør tynd fik vi god mad og rødvin og Pictunary og Jeopardy. Bare alletiders hyggelige dag. Til morgen fik vi naturligvis mere mad og så ud og trave byen tynd igen. Hjem med indkøb og så tilbage til den nye fancy skøjtebane af plastik, for den skulle mindstepigen jo prøve, men moster ved sin side - hun ku nu sagtens, hun er sgu så dygtig :-)
Så blev de sandt hjem igen og så, man tror det jo ikke, gik jeg i byen for at handle. Altså helt ærligt. Siden da har jeg så heller ikke foretaget mig endet end at finde AVI codec på nettet, så jeg kan afspille alle slags dvd'er, læse IT og web2.0 blogs og set "Enden er nær" på computer.
Hvad skete der med opgaven... jo, den føles lige nu uoverskuelig og svær at komme i gang med. Konsekvens: at jeg nu har endnu en dag mindre til den :-(
Og nu må det bestemt snart være madtid igen - og måske lidt fjerner, nu kan jeg jo lige så godt køre den helt ud...

Ingen kommentarer: