søndag den 9. november 2008

Blogroll

Da jeg startede på denne blog var det ikke muligt at lave en såkaldt blogroll (en blogliste). Nu er denne gadget en mulighed, og jeg har brugt den til at samle nye blogs om biblioteksvæsenet. Længere nede er min gammeldags måde at have RSS-feeds på min blog, og det fungerer nu også meget godt, bl.a. fordi man kan se flere indlæg.
I øvrigt tankevækkende at tingene ændrer sig så hurtigt. Så længe siden er det jo ikke jeg begyndte at blogge. Det siger jo en hel del om, hvorfor det er man er nødt til at holde sig ajour med det nyeste - eller i hvert fald prøve på det.

Vil gerne skrive opgave om problemerne med at integrerer web 2.0 i folkebiblioteker, både i forhold til bibliotekarene og brugerne, det er voldsom interessant, men jeg har lidt svært ved at sætte fingeren på, hvor det egentlige problem er, eller måske mere på, hvad det er for et af problemerne jeg skal skrive om. Synes jo det hele hænger sammen i en større helhed, og har som altid svært ved at skulle begrænse/afgrænse mig.

Må kigge nærmere på det i morgen.

2 kommentarer:

Fichter sagde ...

Greetings from Canada.

Thanks for including me in your blogroll.

I really enjoyed your Deezer.com widget playing Bonnie Raitt - what a great idea. I'm going to check that out - new to me.

Cheers,
Darlene

Anne-Marie sagde ...

Thanks :-)

I suppose you don't read danish, but my blog started up, while doing "23 things" in a danish version. Now I'm following a cource in "web 2.0" at Royal School of Library and Information Science.

And I think Deezer is better than Last.fm :-)