mandag den 17. november 2008

Comment - from Canada

Wow, got my first comment from somebody I don't know - so I can conclude that trackback really is working. Cool :-)

Har nu lavet problemformulering til min opgave... det er altså noget bøvl, når mit hoved ikke kan koncentrere sig om at fastholde bare et par ideer, men i stedet kaster sig over samtlige vinkler der kunne være, på et lille bitte emne som 23 ting. Og ja, selvfølgelig må jeg skrive om det - har nu været en del af mit liv siden denne blog startede, og jeg synes det er vældig interessant. Måske for interessant, for det var godt nok meget svært at bestemme sig for ét problem. Men nu har jeg i hvert fald sendt en problemformulering afsted, og så må jeg jo skrive om det altså.

Og, hvis den skal offentlig frem, så kan den læses her:
Hvordan kan vi som bibliotekarer bruge kurset "23 ting" til at udvikle bibliotekets brug af sociale teknologier?
Hvilke barrierer vil vi møde og hvordan kan vi komme forbi disse?


Så er det bare om jeg kan få noget fornuftigt ud af de spørgsmål - eller om min underviser anbefaler, at jeg kigger mig om efter noget helt andet.... Er jo ikke til at vide, vel?

Men det er jo interessant, synes jeg - og sikkert lige før jeg kunne have lavet en opgave bare om barrierene alene... Og så er vi tilbage til starten - skal jeg vælge det eller det eller det eller det...???????

ALTSÅ!

Ingen kommentarer: