torsdag den 2. juli 2009

Bachelor i Biblioteks- og Informationsvidenskab

... er jeg nu. Tænk engang. Til gengæld får jeg da nærmest heller ikke skrevet noget som helst på denne blog. Men sådan går det selvfølgelig, når den er oprettet i forbindelse med kurset 23-ting, og det forlængst er afsluttet. Det sidste halve år er brugt på at pakke og flytte tættere på skolen, samt skrive bacheloropgave om oplevelsestendenser i danske folkebiblioteker. Resultatet kunne ikke være bedre og jeg afsluttede de første 3 år med et fint 12-tal.

Flytningen betød også farvel til kolonihaven :-( men heldigvis er der mange fine billeder der ude fra.

Næste del af uddannelsen bliver så kandidatoverbygning - spændende hvordan det går, når nu min gode skrivemakker hellere vil læse erhvervsrette projekt. Heldigvis ser det ud til at være ok fag det første halve år - glæder mig til det, men vil i første omgang nyde bare at have skolefri og ingen dårlig samvittighed.

Ingen kommentarer: