mandag den 14. december 2009

Tja, nu skriver jeg igen opgave...

om 23 ting :-)i faget Biblioteksudvikling og ledelse. Så det er jo oplagt at forsøge at genoptage sin blogskrivning. Desværre fylder opgaveskrivningen endnu mere på kandidatuddannelsen, så der er ikke meget fritid, og slet ikke de sidste måneder. Sidste år ved denne tid skrev jeg om personalets oplevelse af 23 ting på Helsingør Bibliotek. Denne gang er det lidt mere organisatiorsk orienteret, og handler om, hvordan 23 ting spreder sig over det ganske danske land og hvilke strategier der kan ligge bag bibliotekerne brug af sociale teknologier.

I modsætning til tidligere på uddannelsen skriver jeg nu også opgave i endnu et fag, nemlig videns- og mediehistorie. Det er rigtig spændende, altså bare ikke lige at skrive to vidt forskellige opgaver samtidig. Jeg skriver om familiefotografiet, fra fotografiets opståen over visitkortbilleder til min mormors tidlige fotografier fra 1916-1920 - sådan cirka.

Jeg glæder mig allerede til december 2011, hvor jeg ikke skal skrive andet end julekort!

Ingen kommentarer: